ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
۷۰۲,۰۰۰تومان
کانسیلر ها در واقع کرم پودرهای فشرده، با غلظت بالا، رنگی و روشن هستند که میتوان آن ها را قبل و یا بعد از کرم پودر استفاده کرد.
این محصول برای پوشاندن تیرگی ها و رفع ایرادات پوست ساخته شده و بدون غیر طبیعی نشان دادن آرایش، عیوب پوست را پوشش داده و باعث زیبایی چندین برابر صورت می شود.
کانسیلر برای پوشاندن گودی و سیاهی دور چشم و سایر عیوب پوست استفاده می شود.
کانسیلر مایع مری بل محصولی عالی با رنگدانه های زیادتر از کرم پودر است که می تواند تمام لک هایی که نتوانستید با آن بپوشانید را به طور کامل پوشش دهد.
کاور متوسط
کیفیت درحد قیمت عالی
اصلا پوشانندگی نداره و خیلی موادش رقیقه،اصلا سفت نیست مثل بقیه کانسیلرها
خوبه نسبت به قیمت اش غلیظه و تیرگی و کاور میکنه ولی اگه زیر چشمتون گود هست یا چوروک داره خط میندازه
پوشانندگی خوبی داره تقریبا ولی اگه تیرگی دارین باید زیرسازی انجام بدین
شماره دو برای پوست های روشن نخودی و یکم تیره میشه اگه سفید میخواین شماره ۱۰ سفارش بدید
در شگفت انگیز قیمت مناسب
من خیلی ازش راضیم
خیلی خوبه و راضی هستم از میبلین هم بهتر هست و اصلا زیر چشم چروک نمیکنه و رنگش خیلی خوبه امیدوارم قیمتش زیاد نشه
واقعا خوبه
عالیه
کاور خیلی خوبی داره و همچنین ماندگاری خوبی هم داره
اونجوری ک ازش تعریف میکنن نبود متاسفانه ماندگاریش در حد یک ساعته
کاور خوبی داره با پودر فیکس که عالیه
در حد متوسطه
واقعابعضی کامنتا الکلیه
زیر چشم خیلی سنگینه
خوب پخش نمیشه
برا من خط انداخته
حجمش نه زیاده نه کم متوسطه ، زیر چشم من خط ننداخت چون من قبل کانسیلر کرم مرطوب کننده دور چشم درمالیفت میزنم بعد کانسیلر میزنم ، این جوری دیگه زیر چین پلک تون هم نمیره
رنگش نخودی روشن هستش ،سفید نیست این شماره مناسب افرادی هستش که پوست گندمی روشن یا متوسط دارن
البته وقتی استفاده میشه زیر چشم با کرم پودرتون یکدست نمیشه یک مقدار حالت روشن بودنش رو داره ولی مثل رنگ سفید این شماره خیلی زیاد نیست ولی با پودر فیکس قابل مشهوده
در کل کانسیلر خوبیه ، برای مهمانی و دورهمی یا سرکار هم خوبه ولی برای جشن ها زیاد نه
کاور به نسبت خوبی هم داره بوی خوبی هم داره
ولی برای افرادی که زیر چشم خیلی کبود و تیره ای دارن مناسب نیست ، بهتره این افراد قبل کانسیلر یک کورکتور قرمز یا نارنجی بزنن زیر چشمشون و بعد کانسیلر بزنن که خوب پوشش بده
عکس و رنگ کانسیلر رو گذاشتم لایک کنید تا بقیه کاربرها هم استفاده کنند چون این کامل ترین کامنت در مورد این کانسیلر هستش
خوبه برای استفاده روزانه معمولیه انتظار چیز خاصی نداشته باشد
حجم مناسب و کیفیت بالا. حساسیت و میلیا نمیزنه
حجم بالا،کاور متوسط،رنگ مناسب. برای افراد با پوست روشن بنظرم این رنگش مناسبه . کیفیتش تو کانسیلرای ایرانی خوبه.
عالی هست
کاورش خوبه و یذره سنگینه روی پوست
خوبه.حجمش بالاست. کاورش خوبه و رنگش هم مناسبه.
کاور افتضاحه.
برای کانسیلر روزانه خوبه اما کرم دور چشم بزنید که تو چین های چشمتون جمع نشه
پوشش خیلی خوبی داره و دور چشم چروک نمیکنه
عالیه کلا محصولات این برند عالی هست حجم کانسیلر خیلی خوب بود سبک بود با پوشش دهی بالا
عالیه
تاریخ مصرفش یک ماه مونده . ولی چون حوصله ای مرجوعی ندارم استفاده میکنم
کانسیلر مایع مری بل مدل MC20
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.