ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
۵۰۷,۰۰۰تومان
زیرسازی و یکدست کردن پوست صورت اصلیترین و از اولین اقدامات لازم برای شروع یک آرایش بی عیب و نقص است. پوست صورت حتی اگر بدون جوش و ناهمواری هم باشد ممکن است در بعضی قسمتها به دلیل در معرض آفتاب قرار گرفتن و یا داشتن جوشهای سرسیاه تیرهتر از سایر نقاط به نظر برسد، به همین دلیل یکنواخت کردن پوست اهمیت ویژهای در زیبایی چهره دارد. استفاده از انواع پوشانندههای پوست صورت مانند کرم پودر، پنکیک، فون و… در بین خانمها مرسوم است اما انتخاب نوع متناسب با جنس پوست و رنگ نزدیکتر به آن اهمیت زیادی دارد. شرکت چیدا که در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست سابقهای درخشان دارد کانسیلر چیدا (Chida) را در سه رنگ مختلف با طیف رنگی روشن، متوسط و تیره عرضه کرده است که میتواند با رنگ پوست اکثر خانمها همخوانی داشته باشد. این کانسیلر تیوپی در حجم 15 میلی لیتر، رطوبت رسان، درخشان کننده و تغدیه کنندهی پوست نیز است و مانند سایر محصولات چیدا علاوه بر هدیه زیبایی به پوست به حفظ طراوت، شادابی و مراقبت آن نیز توجه نشان میدهد.
کمی تنوع محصولات کم شده دوست دارم باز به همان قوت قبل باشه و از اینکه میتونیم جلوی درب منزل هزینه پرداخت کنیم خیلی خوبه
اگه بیان روی کرم بنویسن ساخت وطن خودمون ادم با خاطرجمعی و رغبت بیشتری اون کرم رو میخره تا وقتی یک کرم میاد، نه بسته بندی ش شبیه یک چیزی که بشه اسمشو گذاشت ایتالیایی، نه بارکدی که بشه استعلام گرفت مال واقعا کجای ایتالیاست!!بعد جنسه مثلا اروپایی،بدون تاریخ انقضا رو کالا!حتی نه روی بسته بندی!!!!یک تیکه کاغذ رو جعبه چسبوندن روش یک تاریخ نوشتن!!(خدا خیرشون بده همونو لاتین نوشتن نه مثل بقیه نوشته های رو بسته بندی کرم ایتالیایی که همه ش به فارسیه!!!)
جالب اینجا که همون برچسبی که با کاغذ خودشون چاپ کردن نوشتن به عنوان تاریخ انقضا،همونم تاریخ گذشته ست!!!
بعد اخه چه کانسیلری که بافتش اینقدر سنگینه درست مثل کرم پودرای ارزون قیمت؟!
اصلاااا ادم سخت گیری نیستم تو خرید ولی هرچقدر خواستم از گناه این مثلا کانسیلر بگذرم فقط احساس کردم به شعورم توهین شده پس مجبورم مرجوع کنم.
از خریدم راضی هستم
باردوم هست میگیرم
برای روزانه عالیه
کاور نسبتا خوبی داره
بگیرید
پشیمون نمیشید
زیاد پوشش دهی نداشت
حجمش خیلی کمه ولی کیفیتش خوبه
اصلا خوب نبود حساسیت زا و باعث تحریک و سوزش چشم میشه و پوشانندگی خوبی نداره و حالا ماسیدگی هم ایجاد میکنه
برای پوست من خوب بود ولی خیلی مثل کانسیلرهای دیگه روشن نبود و بیشتر ابرسان بود و مثل کرم پودر عمل کرد درکل بد نبود برای کسی که میخواد ارایش خیلی ملایم داشته باشن خوبه
و درکل با ۴ الی ۵ بار استفاده تموم میشه
کیفت خوبی داره برای استفاده روزانه مناسبه
اولش که به دستم رسید به نظرم تیره اومد ولی با رنگ پوستم مطابقت داشت ولی پوشانندگی خیلی کمی داره
تازه گرفتم یکی دوبار بیشتر نزدم اما کاورش خوبه ..پوست من روشن و این رنگش مناسب من بود.. روانه فعلا خوبه ولی مدت طولانی استفاده نکردم هنوز
فقط باد بود توش ؛ کاملا خالی بود تیوپش ؛ کیفیت رنگش هم خوب نبود کاورم نداره
خوب بود و کاور خوبی داشت اما حجمش کم بود
برای کسایی که آرایش نچرال دوست دارن عالیه. اگر انتظارتون اینه که بعدش مثل ترامپ دور چشتون سفید بشه شرمنده…
3 تا رنگ بیشتر نداره ولی عجیب همه تن رنگ پوستای آسیایی ها رو پوشش میده….من دیدمش تعجب کردم. کوچیک و کم هم هست ولی اگر نمیخوای زیاد خرج کنی و استفادت هم کمه، خوبه. توی انتخاب رنگ خیلی دقت کنید.
من این کانسیلرو از بازار خریدم عالی بود،چون قیمت مناسبتر بود از والاترین سفارش دادم و فوق العاده پشیمونم،تاریخ انقضا گذشته و تاریخ رو روی جعبه محصول پاک کردن و بجاش برچسب زدن اما جعبه رو باز کردم و تاریخ انقضا روی خود محصول حک شده بود که برای ۲۰۱۹ بود و تقریبا یکسالو خورده ای گذشته،و نمیدونم با این وضع مرجوع میکنن یا نه…
اصلا کانسیلر خوبی نیست.من باتوجه به نظرات مثبتی که داشت خریدم ولی هم رنگش تیره س هم خیلی چربه و ماندگاری نداره. یکم که میگذره هم لای چروکای زیر چشم جمع میشه. من قبلا از کانسیلر مای استفاده میکردم و خیییلی بهتر از این بود. اصلا راضی نبودم از این.
من راضی نبودم همش هوا توشه و خیلی کوچیک و خالی پوشش دهی هم چندان خوب نیس
عالی
رنگش اصلاااا چیزی که زده نیست . خیلی تیره تره . زیاد هم پوششی نداره انگار که کرم دور چشم زدم به پوستم
من راضی بودم کار را بندازه ماندگاری زیادی نادره برای مصرف روزانه خوبه
کانسیلر چیدا شماره C2 حجم 15 میلی لیتر
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.