ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
۳,۰۳۸,۰۰۰تومان
اتو موی «دی اس پی» (DSP) مدل «10443» جزو اتو موهای باریک است که برای موهای کوتاه مناسب هستند. ابعاد صفحات اتو مو 8×75 میلیمتر می باشد. قسمت دستهی اتو مو عریضتر است تا دردستگرفتن آن مشکل نباشد. دکمهی روشن/خاموش اتو مو روی دسته آن قرار دارد و در کنار آن، چراغ نشانگر دستگاه دیده میشود. دمای صفحات اتو مو را میتوان به کمک کلیدهای آن تنظیم کرد. کمترین دمای قابلتنظیم 120 درجه و بیشترین دما 210 درجهی سانتیگراد است که بازهی دمایی گستردهای را تشکیل میدهند. سیم برق دستگاه 1٫2 متر طول داشته و در محل اتصال به بدنه، قابلیت چرخش دارد. این قابلیت علاوهبر جلوگیریکردن از گرهخوردن سیم و فرسودهشدن زودهنگام آن، کارکردن با دستگاه را نیز آسانتر میکند. طراحی این اتو مو بهگونهای انجام شده است که کمترین وزن ممکن را داشته باشد تا دردستگرفتن و استفاده از آن راحتتر شود؛ همچنین بتوان آن را با خود به مسافرت برد. . بهطور خلاصه اتو مو دی اس پی 10443 دارای صفحات باریک، دمای قابلتنظیم از 120 تا 210 درجهی سانتیگراد، سیم بلند 1٫2متری با طراحی مناسبی که دارد، برای استفادهی افرادی با موی کوتاه بسیار مناسب است.
سپاسگزارم
سلام
خلاصه بگم : نسبت به قیمت عالی واسه ریش و سیبیل و موهای کوتاه
جنس صفحات آلومینیوم و کمتر از ۱ سانت میباشد ولی عالی
از فروشگاه کیمی ممنون بابت رسیدن به موقع سفارش
سرامیک کوچک و باریکی داره و به سرعت گرم میشه
برای کسایی که موی کوتاه دارن یا برای ریش میخوان عالیه حتی میشه سیبیل رو هم باهاش اتو کرد
فقط ی ارایشگر قدر این اتو رو میدونه سبک راحت و گرمای خیلی بالا…. برای ریش و جلو موهای موج دار که فضایی برای برس پیج و سشوار نداره عالیه..
ب شدت توصیه میشه😍🌹💎
فعلا که بد نیست.
خیلی عالی نسبت به قیمتش. کاربردی هست و خیلی عالی فر باریک میکنه . برای ریش مردونه هم عالیه صاف میکنه
من واسه ریش خریدم خیلی عالیه زود دماش بالا میره و کارایی عالی داره
برای ریش خوبه
چیز خوبیه ، عالیه
عالی بود نسبت به قیمتش
بدرد نمیخوره .پسشم نمیگیرن
خوبه ولی خیلی سر اتو کوچیکه.
برای صرفا ریش هر مردی در صورت داشتن ریش بلندواجبه که داشته باشه تنها مشکلش اینه فقط وقتی اف میکنیم چراغ اف همچنان روشنه اما سرعت فوق العاده در سریع گرم شدن و نشون دادن دما عالیه من یه ۵۷۵۷ پرو مکس هم دارم در کنارش برای ریش استفاده میکنم واقعا ارزش خرید داره
برای موی سر و ریش که کوتاه هس عالیه
خیلی دنبال این مدل اتو مو با تیغه های نازک بودم
عالی هست فقط ای کاش دماش از ۸۰ درجه شروع میشد ۱۲۰ خودش خیلیه
عالی بود پیشنهاد میشههالی بود یه بار استفاده کردم
عالیه واسه ریش خیلی خوبی جنسشم خوبه شک نکنید تو خرید
برای موی کوتاه عالیه
عاااالی
بسیار عالی و با کیفیت
اتو مو دی اس پی مدل 10443
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.