
ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
۲,۳۶۳,۰۰۰تومان
اتو مو باراباس نانو مدل ST3311 محصولی با طراحی نوین که در عین زیبایی، دارای تکنولوژی PTC است.گرم کنندهی PTC با افزایش دما، میزان عبور جریان الکتریسیته را کاهش میدهد تا از داغ شدن بیش از اندازه صفحات اتو مو جلوگیری کند. این ویژگی مناسب افرادی است که موهای حساسی دارند و حرارت بالای اتو، به موهای آنها آسیب خواهد زد.
این محصول دارای صفحههای سرامیکی است. صفحات سرامیکی حرارت را به طور یکنواخت توزیع کرده و از سوختگی موها جلوگیری میکند. با توجه به ظرفیت گرمایی بالای سرامیک، صفحه سرامیکی گرمای خود را برای مدت طولانی حفظ میکند.
این محصول قابل تنظیم بین100 تا 230 درجه سانتی گراد می باشد و به کاربر امکان می دهد تا درجه حرارت اتو را به دلخواه و بسته به نیاز، تنظیم کرده و برروی نمایشگر مشاهده کند.
چرخش 360 درجه سیم انتهایی این امکان را فراهم میکند که مدل ST3311 علاوه بر صاف کردن مو برای حالت دادن مو نیز قابل استفاده باشد.این مدل همچنین دارای قفل امنیتی است که در صورت لزوم میتوانید از آن استفاده کرده و خطر آسیب رساندن به اشیا اطراف هنگام داغ بودن صفحات و همچنین آسیب دیدن خود دستگاه به هنگام جا به جایی را به حداقل برسانید.
اتوی خوبی هست چون زود گرم میشه، قفل داره که قفلش هم راحت باز و بسته میشه، حین استفاده هم برخلاف گفته ی بقیه دست نمیخوره به دکمه هاش که خاموش بشه، رنگ و کیفیت خوبی داره(بابت رنگش هم داخل اينجا عکسش قهوه ای بود که من مشکی میخواستم و همون رو انتخاب کردم و وقتی رسید مشکی بود که راضی بودم از رنگش)
درکل اتوی خوبیه سه ماهه استفاده میکنمش
بسیار عالی فکرش رو نمیکردم اینقدر خوب باشه
رنگ کرم سفارش دادم ولی مشکی فرستادن ، زیاد برام مهم نیست این قضیه و تازه رسیده دستم ، خیلی جنس مرتب و تمیزی داره و فعلا استفاده چندانی نکردیم تا نظر تکمیلی بدم ، ولی درکل خوبه و راضیام
خوبه من راضیم
از تصویرش شیکتر و خوشرنگ تره، من کرم خریدم، بنظرم با کیفیته و خوش دسته اما اون سرامیک سر اتو اگه ب نوک اتو نزدیکتر باشه و اندازش بلندتر بود بهتر میشد یعنی اتو موی خوب این خصوصیت رو باید داشته باشه که یوزر فرندلی باشه.
برای من از بوشهر فرستادن،خییییلی طولک شید تا رسید.ولی زود داغ میشه و کیفیت خوبی داره.نسبت به قیمتش عالیه بنظرم
ی بوی خیلی بد داشت زمانی ک روشن میشد، جای دکمه هاشم خوب نبود ، مدام ناخواسته دستت میخورد روش
اما اگر ی چیز متوسط و قیمت مناسب میخواین کارراه اندازه
عالی خداروشکر راضیم ازش🧿🧿🧿
من کرم انتخاب کردم برام مشکی اومد ولی مهم نیست سریع گرم میشه و برای موهای من که تا سرشونمه خوب جواب داده بخاطر لبه های حالت دارش خیلی خیلی قشنگ بابلیس میکنه پس اگه بلد باشین با اتو بایلیس کنید کارتون راحته در کل راضیم ازش
به هشت ساله که من این اتو مو رو دارم هنوز مثه روز اول داره کار میکنه برعکس اتو هایه دیگه که وقتی داغ میشن نمیتونی بگیریش دستت دستشم داغ میشه این اتومو جایی که میخوای بادست اتورو بگیری اصلن داغ نیست عالیه من اون موقع خریدم نود هزار تومن دقیقن همین اتو بی نظیره مورو خیلی خوب اتو میکنه هرنو موییی فر باشه حالت دار باشه بهش امون نمیده صافه صافش میکنه اگر بعد از هر استفاده با دستمال نمدار و نیمه خیس صفحه هاشو تمیز کنین شاید تا ۱۵ سال کارکنه یاعلی
این خرید همون کرمه است که برای خواهرم سفارش دادم دربسته بندی مناسب و سالم با همون مشخصات فنی ذکر شده در جزئیات به هنگام بدستم رسید و خدارو شکر با اینکه فروشنده ی دوتا خریدم متفاوت بود ولی محصول همون چیزی بود که میخواستم و کاملا راضییم
کارایی خوبی داره، صفحه های حرارتی سرامیکی هستند. فقط محل دکمه ها جایی قراردارند که حین استفاده مزاحم هستند.
سلام نسبت به قیمت جنس خوبی داره فورا هم داغ میشه ازش راضی هستم
بسیار افتضاح بود من تعجبم از والاترین تا حالا هر چی گرفتم سر وقت جنس خوب این سری خراب کرد کلا
خیلی خوبه
حرفه ای نیست ولی کار رو راه میندازه دومین باره سفارش میدن
من این محصولو شهریور خریدم به موقع هم رسیده بود دستم از اون موقع تا الان دارم استفاده میکنم البته من موهام صافه و برای حالت دادن این محصولو خریدم هیچ ایرادی تا الان نداشته و به خوبی داغ میشه و موهارو حالت میده و اگر درجش ۱۸۰ به بالا باشه راحت موهارو کرلی میکنه در کل ایرادی ندیدم فقط اینکه دکمه هاش کمی شل هستن و اگر خیلی بی احتیاط استفاده کنین و فشار بدید هرز بشه که اونم میشه ازش جلوگیری کرد
اتو خیلی خوبی هستش
زود گرم میشه
صافیش خیلی مناسبه
من راضی هستم از ابن اتو مو و پیشنهاد میکنم با این قیمت عالی هستش
انتظار زیادی نداشته باشین در حد جلو مو برا زیر شال اوکیه
نسبت به قیمتش خوبه یکی دوبار بکشی صاف میکنه
اتو موی مناسبیه من اتو نوی قبلیم خوب نبود اینو سفارش دادم خیلی راضی ام سریع داغ میشه کار باهاش راحته من کرمش رو گرفتم از عکسش خیلی قشنگتر و خوشرنگتره واقعا خوشم آمد. سپاس از فروشنده محترم ک سریعا ارسالش کرد.



اتو مو باراباس نانو مدل ST3311
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.