ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
تماس بگیرید
واقعا خوشحالم که خریدمش گرون بود اما ارزشش رو داشت راحت ده کلمه بر دقیقه به سرعتم در تایپ افزود از طرفی مچ دستم راحت.
کیفیت متریال و مخصوصا پایه اش پایین اما خب توی تمام ارگونومیک ها کمترین قیمت رو داره اگر پول داشتم دوتا میخریدم اما خب همینم به زور خریدم .
اگر دنبال تایپ نیستید نخرید گیمینگ نیست
نوشته فارسی نداره ( نداشتنش بهتر از داشتن عربیش خدا رو شکر )
من با قیمت بالاتر از هایپر آیتی خریدم که رضایت بیشتری داشت ممکنه بقیه فروشنده ها انقدر خوب نباشن نمیدونم
امیدوارم کمک کرده باشه نظرم
شاید مناسب هر کی نباشه
من برنامه نویس وب هستم و خیلی ازش راضی ام
کیفیت عالی
من سه ماه پیش این کیبورد رو از مغازه با تردید گرفتم.چون نویسنده ام و روزانه خیلی تایپ میکنم. هرچی کیبورد قبل از این پاشتم باعث مچ درد و انگشت دردم مبشد اما این کیبورد عالیه….تز وقتی این رو استفاده میکنم دیگه دردی ندارم، سرعت تایپم بیشتر میشه
وصل راحت،تایپ پرسرعت و راحت
عالیه من برنامه نویسم و دائم دارم تایپ میکنم در طول روز
واسه همین تاثیرشو متوجه میشم
عالی و باکیفیت
بنظر میاد کالای مرجوعی فرستادن، پلمپ باز شده بود و کارتن پاره بود.
واسه تایپ سریعتر برداشتم و بش عادت نکردم و به نسبت کلیدای کم عمق تایپ رو کندتر میکنه
صدای کلیدا قشنگه ولی طولانی مدت اذیت میکنه
کلیدا لقه و بازیش زیاده زیر دست
پد زیر مچ دستش خیلی خوبه ولی هر بار که دست میزاری روش احساس میکنی کیبورد داره از زیر میشکنه
رنگ مشکی سفارش دادم نوک مدادی فرستادن
در کل اگه همچین طراحی میخواین باید برین از لاجیتک و برندای بهتر بردارین این بنظرم با توجه به قیمت ارزش خرید نداره
لطفا موجود کنید
جعبه پاره بود و انگار سعی کرده بودن بازش کنن.
تایپ باهاش اونقدرا که فکر می کردم راحت نیست و تمرین می خواد که بهش عادت کنی. اما این به مهارت ربط داره و ایراد کیبورد نیست.
برای کسایی که زیاد از میانبر ها مثل کنترل سی و کنترل زد استفاده می کنن باید بگم که زاویه این کیبورد جوریه که باید دستتون دوباره به جای این کلید ها عادت کنه.
فکر کنم برای بازی کردن و کارهایی غیر از تایپ حرفه ای بهتره یه کیبورد دیگه هم داشته باشید.
به نسبت قیمت خوبه و واقعا فشار روی دستها رو کم میکنه. کلیدها هم نرماند و تایپ راحته باهاشون. اما توجه داشته باشید که با این مدل کیبورد باید تایپ ده انگشتی بلد باشید.
چند ماهی هست دارم استفاده میکنم. به نظرم خیلی خوب و دست واقعا روش راحت و خسته نمیشه.
کیفیت ساختش متوسط مثلا دستت رو میزاری روی پدش اگه یکم فشار بیاری صدای لقی یا این که خوب چفت نشده میده که من بازش کردم و هرجایی که لازم بود رو با پنبه پر کردم که صداش درست شد.
یکم بیشتر هزینه کنی وایرلسش رو بگیری به نظرم بهتره چون عین همین وایرلسشم هست.
اینم بگم که من مشکی سفارش دادم سرمه ای آوردن ولی دیگه حال مرجوع کردن نداشتم.
من مشکی سفارش دادم ولی سورمه ای برام فرستادن. مرجوع کردم. پولمم هنوز پس ندادن بعد چندروز و تیکت هم زدم جواب ندادن. در صورتی که تو سایت زده مرجوعیم مورد قبول بوده و باید کل مبلغ رو برگردونن
کیبورد رپو مدل NK8800
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.