ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
۱۵۵,۰۰۰تومان
خیلی خوبه قشنگ هر دو سمتش کارشونو درست انجام میدن انقدر طبیعیه کسی نمیفهمه آرایش کردی، خیلی هم طولانی می مونه آخرش بعد چند ساعت باید خودت پاک کنی، موندگاریش خوبه. من از همون اول خریدم انقدر راضی بودم که مطمئن بودم دوباره میخرمش، ولی خب بیشتر از یک سال شده هنوز نصف هم نشده که بخوام دوباره بخرمش!!!! به شدت به صرفه و همین طور باکیفیت.
خیلی خوب بود
برعکس نظر های بدی که دادن خیلی خوب بود
سالم و تمیز بود
بسته بندی خیلی خوبی داشت
توی بسته بندی وقتی که به دستم رسید یخورد از قسمت کانتور به درش مالیده بود اما رنگاش مناسب بود برام و نسبت به قیمتش گزینه خوبی بود
رنگ کانتورش خیلی روشنه من خودم پوستم خیلی روشنه باز رو پوست منم معلوم نیست
خوبه بد نیست
عالی به موقع به دستم رسید
از کانسیلرش به هیچ عنوان نمیشه استفاده کرد….
و کانتورش هم پیگمنت بالایی نداره….
خیلی عالی قیمت مناسب کیفیت خوب همه محصولاتی که خریداری کردم عالی وبا کیفیت بود
چیزه خوبیه ولی قسمت قهوهای رنگش کرمی درکل قیمتش خوبه و عالی
عالیه
خیلی کیفیت خوبی نداره رنگش هم اصلا مناسب پوستم نیس
نسبت به قیمتش واقعا ارزش خرید داره
زیاد استفاده نکردم
بد نیست
اون انتظاری که ازش داشتم رو زیاد برآورده نکرد
دوسش داشتم ممنون
عالی
راضی بودم
قیمتش نسبت بیرون عالیه
رنگش اصلاتیره نبودبااینکه من پوستم روشنه امامعلوم نمیشدکانتورکردم.
همیشگی منه واقعا
رنگش برای من اصلا مناسب نبود پیگمنت هم نداشت
پیشنهاد میشه
به نظر که خوبه قبلا ۱۰۲ رو استفاده کردم که تیره تر بود
خوب بود
خوب بود راضی هستم
به رنگش موقع سفارش دقت کنید
بافتش نرم و یکنواخت هست پوشش دهی خوبی هم داره
من قبلا یک بار ازین مدل کانتور خریدم و اصلا خوشم نیومد ازش. قسمت روشن ش ک کاربردش بیشتره برای آرایش جنس خوبی نداره خیلی چربه و پایداری کمی روی پوست داره . انواع دیگه موس یا کرم پودر استیکی به نظرم بهتر و حرفه ای تر از این کار هست . قسمت تیره ش هم زیادی قهوه ای هست من برای کانتور از مدادهای گوشتی با نرمی متوسط استفاده میکنم شیک تره روی پوست سفید و گندمی و ظریف تر میشه باهاش خطوط کشید . کانتور های قهوه ای برای سیاه پوست ها خوبه روی پوست سفید انگار کثیف کردی آرایش تو. من که اصلا ازش استفاده نکردم و دادمش به دوستم. هیچوقت هم مجدد خرید نکردم.
خوب بود
من قبلاً استفاده کردم از این مدل خوبه بوده تا الان راضی بودم ازش
قسمت روشنش یه کمی ماسیده میشه و قسمت تیره ش خیلی تیره نیست و در واقع اثر خاصی نداره
ولی در کل برای کانتور دم دستی خوبه
کانتورینگ تایلامی کد 101
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.