چراغ قوه پیشانی هدلایت شارژی Deepking DK-363
تامین انرژی از طریق باتری داخلی با ظزفیت 800 میلی آمپر ساعت با قابلیت شارژ مجدد از طریق پورت میکرو یو اس بی
مجهز به چراغ قوه SMD LED با حالت نوردهی مهتابی ثابت قوی و نوردهی چراغ COB مهتابی با حالت نور ثابت قوی
تعبیه کلید فیزیکی بر روی بدنه به منظور سوئیچینگ، خاموش و روشن کردن محصول و تغییر حالت نور و کاهش شدت تابش نور
متریال ساخت پلاستیک باکیفیت مقاوم در برابر قطرات آب، ضربه و فشار احتمالی
به همراه بند با امکان تنظیم ارتفاع جهت قرارگیری بهتر بر روی سر
نکات مهم برای استفاده درست از چراغ پیشانی
نور چراغ را مستقیماً به سمت چشم افراد نتابانید، تا به بینایی افراد آسیب وارد نشود.
چراغ را در تماس با مواد قابل اشتعال و انفجاری قرار ندهید.
بعد از شارژ شدن چراغ، آن را از برق جدا کنید.
در صورت عدم استفاده طولانی مدت، چراغ را هر 3 ماه یکبار شارژ کنید تا باتریهای داخلی چراغ آسیب نبیند و عمر آن کوتاه نشود.
یو اس پی سی ندارد
به نظر خوب میاد.هنوز استفاده نکردم ولی تستش کردم بد نبود.بعد از چند ماه استفاده فهمیدم زمان شارژش طولانی است وباید بگذارید تا چراغ چشمک زن خاموش شود .برای همین اگه کامل شارژ نشه زود چراغش کم نور میشود
عالی وکاربردی از هر نظر
باسلام
سیستم شارژ معیوب است چون چراغ مربوط به شارژ درهنگام شارژ ثابت نمیماندوپس ازشارژکامل هم خاموش نمیشود.
شارژ اضافی باعث آسیب به باتری و حتی امکان انفجاردارد.
خوب و سالم هست. نورش خوبه. ولی بعد از ۱۲ ساعت شارژ باز هم چراغ شارژش چشمک میزند.
عالیه
عالیه مخصوصا زمان آشپزی، برای هرخانه ای لازمه
خوبه پیشنهاد می کنم
نوردهی خوبی داره ولی باتری قدیمیه و زود خراب شد..باتری جدید خوب قیمت گرفتم۲۰۰تومن،،،
بعد از شارژ کامل 1 ساعت مدام روشن گذاشتم برای تست.نورش اصلا کم نشد.ولی در حالت نور بزرگ کمی نورش کم شده بود که قابل پیش بینی هست.چون مصرفش بیشتر میشه در این حالت.
⁸چراغ قوه باتریش خراب بود روشن نمیشود
از خریدش رازی بودم امیدوارم با دوام باشه
قیمت و کیفیت نسبتا مناسب
دیپ کینگ از بقیه گرونت. بود و هیچ فرقی با مدلای بدون نام نداره، باتریش نیم ساعته تموم میشه و همچنین خیلی دیر شارژ میشه، اما نورش عالیه
مفت نمیارزه اصلا شارژ نگه نمیداره
عالی بود بینظیر
برای من شکسته فرستادن ولی در کل خوب بود
عالی خیلی نور خوبی داره جنسشم خوبه
خوبه ولی باید استفاده کنم ببینم باطری چقدر نگه میدارند
یکی تولیدات با کیقیت و خوب ساخت چین
با این ابعاد کوچیک واقعا نور فوق العاده ایی داره
در دو حالت پرنور هستش واقعا خوب بود پیشنهاد میکنم
عالی راًض ام
چراغ پیشانی دیپ کینگ مدل DK-363
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.