
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
۳,۲۰۰,۰۰۰تومان قیمت اصلی: ۳,۲۰۰,۰۰۰تومان بود.۲,۹۹۰,۰۰۰تومانقیمت فعلی: ۲,۹۹۰,۰۰۰تومان. ۷
پاوربانک یسیدو YP47 با ظرفیت 20 هزار میلی آمپر محصولی از یسیدو است. این پاوربانک دارای دو پورت USB با خروجی 22.5 وات و یک پورت تایپسی با خروجی 20وات است. برروی بدنه محصول یک Lزی LCD تعبیه شده است که نمایشگر میزان شارژ باقیمانده به درصد است. شما میتوانید از این محصول در هواپیما نیز استفاده نمایید.
یسیدو
پاوربانک
لیتیوم پلیمری
دو پورت USB و یک پورت تایپسی
سلام برند یسیدو برند خوبیه و کیفیت ساخت خوبی داره،
الان حدودا یک هفته است که دارم ازش استفاده میکنم هم ظرفیتش خوبه هم سرعت شارژش.ابهادشم خیلی خوبه.پیشنهاد میکنم تواین رنج قیمت ارزش خرید داره
نمایشگر ظرفیت یکی از بهترین مشخصات این پاور بانک هست
عالی بود!
بازش کردم توش دوتا باتری ده هزار بود، بین باتری ها سنسور دما داشت که برحسب دما سرعت شارژ تنظیم بشه، یکم کند شارژ میشه که خب طبیعیه و حدود فکر میکنم چهار پنج ساعت طول بکشه شارژ شدنش ، شارژ سریع داره، توجه داشته باشید کابل همراهش فوق العاده بی کیفیت هست و داغ میکنه، پیشنهاد میکنم از کابل خودش استفاده نکنید،
توی شارژ کردن گوشی فست شارژ یه صدای فش فش از داخلش میاد که به نظرم طبیعی نیست که برد الکترونیکیش صدا بده، ولی خب در کل معلومه با کیفیته ، اندازه و وزن مناسبیم داره و واقعا ۲۰۰۰۰ میلی آمپره، بدنش به شدت با کیفیته و چندین بار افتاده فقط یکم باز شده که با فشار بسته میشه و یکم خش گرفته ولی بازم با این حال میگم بدنه خیلی خوبه داره، اندازش تقریبا نصف کف دست یعنی ۱۰×۶.۵×۲ سانتی متر هست، آهان و نکته منفی اینه که خروجی هاش همه روی هم ۲۲ و نیم وات میده، ینی هر کدوم حدود ده وات، پس شما اگه دوتا گوشی به یو اس بی ها وصل کنی فست شارژ نخواهی داشت، البته تایپ سی رو تست نکردم ولی احتمال میدم اونم همینطور باشه، در کل خوبه و پیشنهاد میشه، داغ نمیکنه، با کیفیته، برند خوبیه، انی وی ، تحقیق کردم و خریدم و راضیم ازش.
بسته بندی عالی بود مقداری وزن پاوربنک نسبت به اندازه اش سنگین فعلا که برای گوشی مدل a54 شارژدهی خوب بود البته با کابل خود گوشی / کابلی که باجعبه اومده بود دیرتر شارژ میکنه
نسبت به حجمش کوچیکه و این خوبه همچی اوکی فقط یه مشکی داره موقعی که میزنمش به شارژ که خود پاور شارژ بشه یه صدایی میده ولی اگر با کابل خودش شارژ بشه پاور صدا نمیده ولی در کلی پاوربانک عالی هست
عالی
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید






پاوربانک یسیدو مدل YP47 ظرفیت 20000 میلیآمپر ساعت
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.