
کاش باکیفیت بهتری ساخته شده بود😬
الان بدستم رسید خوبه ممنون از والاترین
خوب بود
خرید این محصول را توصیه میکنم
خوبه خیلی تیز به نظر میرسه فقط کاش رنگ بندی داشت
تا حالا چندتا قند شکن خریدم که چون دسته شون پلاستیکی بود یا فنرشون کشی بود، زود خراب میشدن
اینبار فلزی گرفتم که دیگه اون دردسرهارو نداشته باشم
خیلی عالی ،برخلاف نظرات فوق العاده بود وارزش خریداری ممنون ازوالاترین
عالی
باید خودتون تیزش کنید و دوتا وارنیش هم بندازید روی دوتا دسته
برای من خوشدست بود
عالی
جنس خیلی خوبی داره روز اول حس کردم شاید خوب نباشه ولی بعد از استفاده کاملا راضی هستم
کیفیت کار ظاهر خوبی ندارد ولی کاربردی است
قیچی که انتخاب کردم مقطع دسته مستطیل بود وتیغه کشبیده تر.قیچی ارسالی چیز دیگست و۴۵ قیتش بود.
عین پنبه قند رو خوشگل می برید بدون اینکه خوردش کنه و زور زیادی از آدم بگیره
خداییش جنس و کیفیت عالی بود
امكان اسيب به انگشتان وجود دارد
خیلی خوب و تیزه.
بد جوری رنگ آمیزی کردند
ولی نسبت به قیمت می ارزه
خیلی بد رنگ آمیزی شده و بوی رنگ میده
قیچی قند مدل حیدری
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.