
خوب بود قبلا هم داشتیم بغل حرارت گاز سوخت
شعلش مثل اتمی هاست
خیلی خیلی خوب بود
راضی هستم
راضی هستیم
خوبه بخرید
از وقتی که رسید دستم ۲۴ ساعت به زور کار داد و بعد هیچی… واقعا افتضاح بود
راضیم ازش در کل
نسبت به ۴۵ت خوب است.
فندک کامل. خراب. بود. جرقه نکرد.
خیلی فندک آشغالیه
من چند سال پیش تو مترو از این مدل خریده بودم هنوزم کار میکنه
ولی اینی ک الان خریدم بعد چند روز خراب شد
اصلا توصیه نمیکنم
ارزش خرید داره
فندک آشپزخانه یس مدل W8
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.