ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
۶,۷۵۰,۰۰۰تومان
چنانچه نیاز به سوراخکاری و تخریب مصالح ساختمانی از قبیل دیوار را دارید، باید از دریل بتنکن استفاده نمایید. بتنکنها عمدتا جهت سوراخکاری دیوارهای سخت و مقاوم استفاده میگردد. افرادی که کارشان سوراخکاری مداوم دیوارهای بتنی است، استفاده از بتنکن را به علت قدرت و سهولت آن ترجیح میدهند. دریل بتن کنها با توجه به کاربردشان دارای انواع مختلفی هستند. برای تخریب و سوراخکاریها حجیم از دریل بتن کنهای سنگین و کارهای نیمه سنگین از بتن کنهای سبکتر استفاده میشود. دریل بتن کن رونیکس مدل 2700 یک بتن کن سبک با وزن 3 کیلوگرم محسوب میشود. این دستگاه توانی معادل 850 وات دارد که بیشتر در برق کشی ساختمان ، دکوراسیون داخلی ، تاسیسات ساختمان و.. مورد استفاده قرار میگیرد. سرعت دریل بتن کن 2700 رونیکس 0 الی 4000 دور در دقیقه میباشد. همچنین این دستگاه قابلیت استفاده از مته گردبر ا در مصالح ساختمانی را دارد. برای نصب مته ، قلم و گردبر به این محصول باید در نظر داشته باشید سه نظام این دستگاه از نوع SDS-Plus است و تنها ابزارهایی قابل نصب بر روی این دستگاه میباشند که دنباله آن حتما 4 شیار باشد. قفل سوئیچ تعبیه شده روی دستگاه کار با آن را راحتتر کرده است و کاربر میتواند بدون نگه داشتن کلید پاور دستگاه، آن را در حالت روشن قرار دهد. این دستگاه از قابلیت چرخش به سمت راست و چپ برخوردار است. این ویژگی در مواقعی که مته در سطحی سخت، گیر میکند کمک زیادی به خارج کردن آن خواهد کرد. همچنین جهت راحتی کاربر، دسته گردان 360 درجه نیز روی این بتن کن نصب شده است. شرکت رونیکس به همراه این دریل بتن کن یک کیف BMC مقاوم و نیز سه عدد مته مته های 4شیار سایز 150×7 ، 150×8 ، 150×10 ، 200×12 میلی متر رایگان باکیفیت ،جهت سوراخکاری و تخریب ارائه کرده است. بی شک دریل بتن کن رونیکس یکی از باکیفیت ترین و پر فروش ترین دریل بتن کن های چهار شیار میباشد که توسط این شرکت عرضه میشود
باکیفیت و خوش ساخت
خوبه واسه کار سبک تو خونه
من برای استفاده خونگی خریدم چون از پس هر سوراخ کاری برمیاد و کم نمیاره این مدلش
ولی مود تخریب یکم زیادیه واسه این مدل ؛ بهتره از مود تخریبش استفاده نکنید
خوشبختانه محصولات رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستن و بهتره که تو خریدشون شکی نداشته باشیم.خودم تازه یه مینی فرز رونیکس مدل 3112 اگه اشتباه نکنم سفارش دادم فردا میرسه به دستم هم قیمتشون مناسبه هم کاراییشون عالیه پس شما هم به خرید این برند شک نکنید
به موقع رسید وبسته بندی عالی بود
دار پر قدرت و سبک و خوش دستی فقط نمیدونم علت این تاب سه نظام چیه حتی من نظر ها رو خوندیم دارهای 4میلیون گرونتر هم همین تاب را دارن مثلا 2726-2712هم همین مشکل را دارن البته یه مته کنزاکس داشتم انداختم تو یه شماره 12اون تاب را نداشت .کسی تا حالا این مشکل را حل کرده شاید لقی داخل سه نظامه و طبیعی
خیلی خوب بود من خودم شخصا ازشون استفاده زیاد کردم عالی بودن
کیفیت مثل همیشه عالی
همه چیش عالیه فقط سه نظام آچار خور و مته تخریب رو از این مدل حذف کرده شرکت .
سلام و خسته نباشید خدمت دوستان
این دریل اول اینکه توان 850 هسته نه 750 قدرت خوبی داره برای سوراخ کاری کم نمیاره و تخریب هم واسه کارهای سبک خوبه درمورد تاب داشتن هم اگه مته خوب بندازین روش تا حدودی مشکل حل میشه و درنهایت تفاوت خاصی با مدل 2725 نداره
خوب عالی 👍
قدرت خوبی داره و برای سوراخکاری و تخریب های سبک خوبه.
تتاددد
خودش خوبه موردی نداره
ولی کیفش اصلا کیفیت نداره
من ثازه این دلر رو خریدم لوله کشی گاز خانگی انجام میدم این دلر فوقالعاده است اصلا باورم نمیشه این رونیکسه عالی
تازه تهیه کردم کلا دو سه بار استفاده کردم برای سوراخ کاری در مصالح بعدا باز میام نظرمو اصلاح میکنم اگر نیاز بود !
توان دریل برای سوراخکاری خوبه کیفیت بدنه و مته هاشم خوبه
کیفیت کیفشم قابل قبوله.
صدای دریل میشه گفت به نسبت سایر دریل های ۳ کیلویی کمتره
متاسفانه سه نظام مقدار کمی انحراف داره با مته های بلند تر بیشتر قابل رویته ولی خب با مته ۸ و ۱۰ که بیشتر استفاده میشه زیاد به چشم نمیاد در حدی نیست که مشکلی ایجاد کنه.
کارت گارانتی مهر نداره!
برای تخریب هنوز امتحان نکردم نظری نمیدم فعلا.
در این رنج قیمت فکر نکنم دریل ۸۵۰ وات غیر این پیدا کنید.
امیدوارم نظرم براتون مفید باشه و چیزی که مناسب و مد نظرتونه رو پیدا کنید🙏
به نظرم با این قیمت، برای کارهای نیمه سنگین، گزینه بسیار مناسبی است.
اصلا پیشنهاد نمیکنم این محصول رو بهتون ، اگه یکم بودجهتونو بیشتر کنین و یه برند بهتر رو بخرین
هدیه برای همسرم گرفتم راضی بود ممنون
باسلام حدود ۴ سال پیش این دریل کسی بهم پیشنهاد کرد که کارش فنی هست و دایما ازش استفاده میکنه،من هم خریدم و کاملا راضی هستم بسیار پرقدرت و کاربردی هست بشرطیکه نحوه کار باهاش بلد باشین.
عالیه فقط کاش قلم تخریب همراهش بود
عالی بود
نظرم را بعد از استفاده از این محصول می نویسم
دیوار ۳۵ سانتی را با همین دریل سوراخ ۷ سانتی ایجاد کردم
کیفیت خوبی دارد
چکشش خوب ضربه می زنه
در کل عالی
قدرتش عالیه
مته فابریکی که همراهش بود دیوار سوراخ کردم انگار تاب داره
نمیدونم بخاطر مته بود یا دریل
سه نظامش تاب داره
قشنگ سرش تاب میخوره 🤦🏻
سه نظام خیلی تاب داره
سلام برگه گارانتی مهر نشده که
پر قدرت بود..من راضی بودم و اگه برای کارهای خیلی سنگین تر میخوایید مدل های بالاتر مثل 5 کیلویی بخرید
همه چی عالی
بسیار قوی و محکم و کار درست
قطعا راضیام
هنوز استفاده نکردم
استفاده کنم نظراتمو میام و به اشتراک میذارم
سلام. من بخاطر امتیاز کربرا خریدم، دوتا نکته هست که همین اول کار باید اول اینکه پمپ نبودن کارتن و بسته بندی باز برای برند رونیکس خوب نیست، دوم اینکه وقتی جعبه رو باز کردم، انگار از محصول استفاده شده بود و بوی موتور چرخ گوشت میداد، وقتی هم روشن کردم برای تست بوی موتور چرخ گوشت بیشتر به مشام می رسید، البته اونایی که چرخ گوشت استفاده می کنند منظورم رو متوجه می شوند
من در تخفیف شگفت انگیز خریدم بعد متوجه شدم قیمت بیرون ارزونتره
یه زمانی واقعا قیمت والاترین مناسب بود ارزش اینو داشت یخ هفته منتظر بمونی
کیفیت این دستگاه واقعا پایینه با این قیمت اصلا ارزش نداره
دریل بسیار خوب و قدرتمند
مته ۴ عدد موجودبود اما قلم هیلتی حذف شده
من این مدل رو سه ساله دارم نصاب کولر هستم ، فوق العاده هست ، آخ نگفته ، از حالت دژبرش برای بتن پیش ساخته هم استفاده کردیم ، پر قدرت و عالی ، خلاصه به جرات میگم باهاش نزدیک هزارتا کولر نصب کردیم
قیمتش نسبت به بازار بیشتر بود اما خوب بود
حتما باید تبدیل کنارش بگیری از نمایندگیهای رونیکس هست تو والاترین هم هست بخرید
خرید خوبی بو
من تستش کردم هم قدرتش هم سرعتش میشه گفت خوبه و این که ما،نباید انتظار دستگاه ۳۰ میلیونی و از این دستگاه داشته باشیم، بنده فنی کارم و تو ساختمون اکثراً با ستونهای بتنی سر و کار دارم ۴ نوع مته الماس روش بود دونه به دونه باهاشون سوراخ کاری انجام دادم میشه گفت کم نمیاره اگه با احتیاط ازش استفاده کنیم و مرتب گریس کاری کنیم خصوصاً سر متهها رو، واسمون کار میکنه و لنگی سه نظام که بعضی از عزیزان بهش اشاره کردند به دریلهای ظریف اختصاص دارد که باهاش چوب و فلز سوراخ میکنند نه این دریل که کارش بتنه و کنده کاری کم و جزئی
ممنون که سر وقت به دستم رسید، بدون مهر کردن گارانتی
یا حق
دریل بتن کن رونیکس کد 2700
Ronix 2700 Rotary Hammer Drillدیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.