ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
تماس بگیرید
من این محصول رو در سال 1402 در اسفندماه ۱,۷۸۵,۰۰۰ تومان خریداری کردم الا به این مبلغ میبینم واقعا تعجب کردم که چرا اینهمه افزایش قیمت خورده واقعا
درکل محصول با کیفیتی هستش
من خریده بودم ۱.۳۰۰ ، الان شده حدود ۱۲ تومن
کارتون رو راه میندازه سرعتشم خوبه
تو ظاهر بهتر از عکسش تو والاترینست
خوب بود و پیشنهاد میشه
سالم به دستم رسید بدون مشکل
سرعت بشدت عالی
گارانتی 60 ماهه
شاید یکم دمای بالا
عالیه
و تا الان که یک سالی میشه خوب کار میکنه و روی سرعت سیستم خیلی تاثیر داره
لپتاپ من مدلش ASUS tuf f15 fx506hc بود و از PCle 3 پشتیبانی میکرد و این تست خواندن و نوشتن بود که عالیه.
خوبه 👍
جز به صرفه ترین های بازار به نسبت قیمت کیفیت خوبی داره و سرعت لپتاپ رو افزایش داده
سرعت و کیفیتش خوبه
بعد از مدت حدود یکماه استفاده من راضی بودم
لپ تاپم lenovo idiea padl3هست هاردhddداشت سرعتش خیلی کم بود بعد استفاده از این هارد سرعتش بسیار خوب شد و من راضیم. اما قیمت جدیدش بعد از یکماه دیدم تعجب کردم فکر جوان ها باشید آخه تو یکماه باید از 5600بشه8400هوای همدیگه داشته باشین.
با سپاس
بسیار ssd nvme خوبیه. همون طور که تبلیغ شده حدود 3000 مگابایت read و write میده. و tbw حدود 300 ترابایت داره (بعد از ۳۰۰ ترابایت رایت کردن روش به صورت خودکار به حالت read only در میاد که این ۳۰۰ ترابایت طول عمر خوبی محسوب میشه)
اما در حال حاضر دیگر ارزش خرید نداره.
من این کالا رو در تاریخ فروردین ۱۴۰۴ به قیمت ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خریدم. دقیقا چطوری از اون موقع که دلار ۹۰ هزار تومن بود تا به الان (آذر ۱۴۰۴) قیمتش ۴.۵ برابر و ۱۱ میلیون و ۵۰۰ شده؟
قیمت این کالا حدود ۳۰ دلار هست هرجوری حساب میکنم حتی ۵ میلیون هم بزور باید بشه.
قیمتش خیلی بالاس، با قیمت خیلی کمتری میشه SSD 512 خرید.
بهمن سال1401 خریدم 1,300 تومن ، اونوقت هم میگفتیم یه خورده گرونه ولی الان …
برای سیستم رندرینگ استفاده میکنم قبلا ssd معمولی داشتم اینو بهش اضافه کردم و کاملا راضی هستم بهتون پیشنهاد میکنم بیش از 6 ماه استفاده میکنم کاملا راضی هستم
سلام خوب بود
خوبه
تازه امروز بدستم رسیده هنوز تست نگرفتم ولی از بسته بندی و ارسال راضیم.
پیشنهاد میکنم بخرید بهترین اس اس دی تو این رنج قیمته.
لپ تاپ من حدودا دو دقیقه زمان میبرد تا روشن بشه الان با حدود ده ثانیه روشن میشه من خیلی راضی هستم
من خیلی وقته خریدم و راضیم ازش
سرعت بالا و قابل اعتماد ولی قیمت بالا
اس اس دی اینترنال لکسار مدل NM620 M.2 2280 ظرفیت 512 گیگابایت
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.