ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
تماس بگیرید
من پارسال ۶۵۰۰ ماه آذر بود واقعا ارزش خرید نداره دیگه بخواد با دلار امروز گرون بشه نهایت ۱۳ نا این قیمت.
من این کالارو زمستون پارسال خریده بودم از والاترین، دوباره یه جفت دیگه خریدم و باید اعتراف کنم توی عملکرد سیستمم تاثیر زیادی نداره، فقط بخاطر زیبایی کیس دوباره خریدمش 🤭
آپدیت: فروختم با پولش گرافیکمو ارتقا دادم 😎
رمه خوبیه سرعتشم خوبه و زیبایی خیلی تاثیرگذاری توی کیس داره.
متاسفانه تنها ایرادش قیمت بسیار بالاشه وگرنه خود جنس عالی و بدون حرف و حدیث
درسته CL40 هست ولی کیفیت ساخت ، عمر و سرعت بسیار قابل قبول هست من شخصا عاشق کورسیر هستم.
من خریدم چون تو عکسش Amd expo زده شده بود رسید دستم Intel xmp بود با پشتیبانی فروشگاه تماس گرفتم گفتن مدل amd گارانتی نداره و … همینو انداختم با وجود اینکه سیستمم amd base بود اما xmp فعال کردم الان دو هفته میشه استفاده کردم بدون مشکل
توی گیمهای سنگین.تفاوت رو نسبت به رم ddr4 احساس میکنید،برند خوبیه و rgb هم داره،حتما از این برند خرید کنید،گول مگاهرتز رمهای اشغال دیگرو نخورید که الان با قیمت خیلی بالا قیمت گذاری شدن
سلام وقتتون بخیر دوستان یه پیشنهاد برای خرید قطعات کامپیوتر از گارانتی های اصلی استفاده کنید تا خیالتون راحت باشه مثل الماس.حامی و…
پشتیبانی نکرد والاترین . اینجور کالا ها دیجتیال رو از شهر خود تون خرید کنید دوستان …
پردازندهای که میخوام بخرم ازین رم ارزون تره😂🤣
توی این بازه قیمتی عالین منتهی من که خریدم یکی از رم ها خراب بود و مرجوع کردم دوباره گرفتم
یه بدی که داره اینه که RGB رم ها قبل کنترل نیست کیفیت RGB خوبه موشن خیلی روونی هم داره
من یه بار خریدم فروشنده هم گاندی پرشین گلف بود اگه اشتباه نکنم
خراب بود و بلو اسکرین میدادم مدت طولانی تا اینکه رفتم گارانتیش رو پیدا کردم و بدون چون و چرا (البته تست گرفتن) و برام تعویض کردن و نو بهم دادن
راضی هستم از خریدم
رم های خوبین سرعت زیادی دارن و xmp رو فعال کنین و کیفشو ببرین، همچنین اپ مخصوص خودشونو دارن برای rgb و اورکلاک
سرعت فوقالعاده ای در هنگام کار با نرم افزار ها بهت میده
خیلی زیبا بود و سالمم بود و بنظرم با این قیمت منطقیه،از نظر بسته بندی هم خوب بود.
بسیار زیبا و با کیفیت
عالی راضی بودم ازش
یا ابالفضل این قیمت درسته 😐?
بهمن سال قبل خریدم 8 تومن 💔
رم کورسیر از قدیم جزو معروفترین رم ها بوده و هست. من کاملاً از این مدل راضی هستم. البته در حال حاضر ظرفیت 16 گیگ برای خیلی کارها کافیه ولی به خاطر اختلاف قیمت ناچیز با ظرفیت 32 گیگ و همینطور آینده نگری برای بازی و برنامه ها ترجیح دادم این ظرفیتو بگیرم. نورپردازی زیبا و قشنگی هم داره.
دو تا نکته بگم. برای اینکه فرکانسی که بایوس و کلاً سیستم از رم شما می شناسه با فرکانس اسمیش یکی باشه باید DOCP رو در تنظیمات بایوس فعال کنید.
نکته بعدی اینکه بهتره در سایت شرکت سازنده مادربردتون و در بخش پشتیبانی ببینید که پارت نامبر رم مورد نظر توی لیست پارت نامبر رمهای تست شده باشه تا خیالتون از مسائل جانبی راحت باشه، هرچند که لزوماً همه رم های برندهای مختلف رو تست نکردند. در اینترنت می تونید در این خصوص بیشتر بررسی کنید، چون اگرچه رم DDR5 مشکلی برای نصب روی مادربرد با پشتیبانی از DDR5 نداره ولی شاید مسائلی پیش بیاد و نیاز به تنظیمات بایوس برای پایداری باشه. اگه می خواید کلاً خیالتون راحت باشه رمی بخرید که از پروفایل شرکت سازنده پردازنده تون پشتیبانی کنه. سیستمم من، AMD Ryzen 9600x با مادربرد Asus Prime X870-P Wifi هست. با وجودی که روی جعبه رم، فقط پشتیبانی از پروفایل اینتل رو نوشته ولی وقتی دیدم جزو رمهای تست شده توسط ایسوس برای این مدل مادربرد بود دیگه خریدم و خوشبختانه مشکلی هم نداشتم.
رم دسکتاپ DDR5 دو کاناله 5200 مگاهرتز CL40 کورسیر مدل VENGEANCE RGB ظرفیت 32 گیگابایت
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.