ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
۱,۲۲۶,۰۰۰تومان
دستگاه اتو مو امروزه به دلیل آنکه توانسته اند موی سر خانم ها را به حالت صاف و یکنواخت دربیاورند از مقبولیت و محبوبیت بالایی برخوردار می باشند دستگاه فوق ، اتو مو کیمی مدل KM-2113 نام دارد که دارای صفحات سرامیکی پهن بوده و صفحات این دستگاه تنها در 30 ثانیه ، کاملا داغ شده و آماده به کار می شوند از نقاط مثبت این دستگاه اتو مو ، بهره مندی از تکنولوژی نانو سیلور جهت جلوگیری از اسیب دیدن به موها ، سیستم ایمنی کنترل دما را دارا می باشد که بسته به نوع استفاده ، می توان از آن به نحوه احسن و کارا استفاده کرد
اتو مو کیمی مدل KM-2113 دستگاهی با صفحات سرامیکی برای صافکردن موهاست. عرض صفحات اتو مو 40 میلیمتر بوده و برای موهای بلند و متوسط مناسب است. سرامیکی بودن صفحات باعث میشود حرارت به شکل یکنواختی در همهی قسمتها پخش شود و به مو آسیبی وارد نشود.با روشنکردن اتو مو تنها 30 ثانیه طول میکشد تا صفحات داغ شوند. حداکثر دمایی که صفحات به آن میرسند، 220 درجهی سانتیگراد است. المنت حرارتی اتو مو به سیستمی مجهز شده است که از بالارفتن بیشازحد دما جلوگیری میکند تا به موها آسیبی وارد نشود؛ سیم برق اتو مو 1.8 متر طول داشته و در محل اتصال به بدنه، حالت چرخشی دارد. قابلیت چرخش سیم علاوه بر اینکه کار با دستگاه را آسانتر میکند، از گرهخوردن و فرسودهشدن سیم جلوگیری میکند.
خیلی معمولیه
اشتباه فرستاد
کالا سالم و بدون نقص به دستم رسید نباید کیفیت درحد اتو کراتین داشته باشید درحد روزمره کار راه میندازه و
بد نیست
خوبه
من هدیه دادم و خداروشکر از کاراییش راضی بود
فعلا سفارش ندادم ولی بعضی ها میگن خوبه
به جا اتو مو حالت دهنده فرستادن
کار راه انداز
به نسبت قیمت کارکرد خیلی خوبی داره
من موهای خیلی پر و زیادی دارم و کاملا جوابگو بود کار باهاشم خیلی راحته
عالی
عالی
جنس خوبی هست
اتو مو نیست حات دهنده ریز هست اطلاعات اشتباه گذاشتن
نسبت به قیمتش خوبه ، من موهام حالت داره ولی چهار بار بیشتر باید بکشی تا لخت کنه و بستگی جنس مو هم داره مال من پره یکم بیشتر باید بکشی ولی موهام کم پشت دوبار کمتر رو لخت میکنه و شلاقیم میکنه مورو
اشتباه آمدن سفارش
اصلاا راضی نبودم با نظرات کاربرا گرفتم این اتو مو انگار برای موهای بچه ها ساخته شده باید ۵الی ۶ بار بکشی تا موهای نسبتن صافی بهت بده برای موهای فر هم به هیچچ عنوان توصیه نمیکنمم . وقتیم میکشی به موهات ۳ساعت دیگه حالتشو از دست میده!!! پس یه محصولی بگیرن با قیمت بالااا و با کیفیت
در کل خوبه ولی تنظیم دماش الکی هست
عالی خیلی خوبه
اتو مو کیمی مدل KM _ 2113
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.