ارسال کلیه سفارشات 3 الی 5 روز کاری زمان خواهد برد.
درخواست مرجوع کردن کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی قابل تایید است که کالا در شرایط اولیه باشد (در صورت پلمپ بودن، کالا نباید باز شده باشد).
تمامی قیمت ها و موجودی بروز می باشد.
۳,۱۰۵,۰۰۰تومان
زیبایی چیزی است که همهی انسانها به آن علاقه دارند و همیشه در صدد زیبا و زیباتر شدن هستند. با زیباتر شدن میتوان حس بهتری را تجربه کرد و نهایتا اعتماد به نفس بالاتری داشت. زیبایی را میتوان به طرق مختلف از جمله در سبک لباس پوشیدن، در سبک آرایش صورت و همچنین در سبک آرایش مو بدست آورد. هرچند که در ابتدا شاید نتوان به اهمیت این موضوع پی برد ولی داشتن موهای زیبا و خوشحالت برای اکثر افراد یکی از معیارهای مهم برای زیبایی آنهاست. برخی روشها و ابزارهای حرفهای آرایشگری این زیبایی را به ارمغان میآورند و جلوهی خاصی به موها میبخشند. یکی از این روشها اتو کشیدن است که با استفاده از ابزار اتو مو امکانپذیر میشود. اتو موی حرفهای BAB2050E با صفحات سرامیکی توسط شرکت «بابیلیس» (Babyliss) تولید شده است. ویژگی مثبت استفاده کردن از سرامیک در اتو مو، در دو عامل عایق الکتریسیته بودن و مقاومت داشتن در برابر گرما خلاصه میشود. هر چه میزان انتقال الکتریسیته کاهش یابد، خطر استفاده از اتو مو نیز پایین میآید، همچنین سرامیک به دلیل مقاومت بالا در برابر حرارت، دیرتر فرسوده میشود و در نتیجه عمر بالاتری دارد. اتوهای مو در سه سایز مختلف ساخته شدهاند؛ اتوهای کفه پهن، کفه باریک و کفه متوسط. BAB2050E با کفههای باریک برای افرادی مناسب است که دارای موهای کوتاه هستند یا میخواهند موهای خود را حالت بدهند. این محصول بیشینه دمای 200 درجهی سانتیگراد دارد که موجب صاف شدن سریعتر موها میشود. همچنین به دلیل حجم کمی که این محصول داراست میتوان آن را در سفر نیز به همراه داشت. در نهایت میتوان گفت، اگر به دنبال یک اتو موی حرفهای برای صاف کردن موهایتان هستید، BAB2050E انتخابی مناسب است.
بخاطر سایز کوچیکش خیلی مناسبه
خیلی خوب بود زود داغ میشه و چون سایزش کوچیکه برای موهای کوتاه مناسبه و گارانتی هم داره فروشنده گارانتی هم امضا کرده بود
این کالا برند ;بابیلیس پرو ; هست و خود بابیلیس نیست. جنس معمولی و گرمایش خوبی داره. ولی بابیلیس نیست.
برای کراتین کار هاست بیبی هیر ها ی مو رو میتونن اتو کنن ک مواد کراتین بره بیرون بیبی هیر همون موهای جلوی سر پیشانی هست ک خیلی کوتاه و ریزه تا صاف بشه
اینجا واقعا چرند و پرند مینویسن
یک اتو برام فرستادن که یک سانت بین صفحات باز میموند….همون لحظه مرجوع زدم….مثلا برای تولد همسرم خریده بودم ابروم رفت
کوجیکه ولی کاراییش حرف نداره. ضخامت صفحههاش از ۲ سانتیمتر کمتره که واسه موی خیلی کوتاه عالیه. من که ازش خیلی راضیام.
همونی بود که تو عکس دیدم راضیم کیفیتشم خوبه
بخاطر اندازه کوچیکش خیلی خوشدست و قابلیت جابجایی راحتی داره
در کل خوبه
بین صفحاتش باز هست . و صفحات روی هم قرار نمی گیرند .
سایز این اتو مو کوچک هست و برای کسانی که موهاشون بلند هست اصلا مناسب نیست…. قیمت با توجه به کالا بسیار بالاست… برای این محصول با این کیفیت زیر 500 باید هزینه کرد… موهای من کوتاهه، خیلی دیر موها رو صاف میکنه و خیلی وقت گیره… پیشنهاد نمیکنم.
کلا جالب نیست
با کیفیت و عالی
خیلی عالی
کیفیتش خوبه
در معرفی این کالا باید عنوان بشه این یه اتوی مسافرتیه نه یک اتوی حرفه ای که بخاطر سایز مناسب برای استفاده در سفر
تولید یون داره،ولی برای موهای بلند و ضخیم مناسب نیست
عالی من برای شما پیشنهاد میکنیم بخرید
اتو مو بابیلیس پرو مدل BAB2050E
دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید.
لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحهکلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفادهی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمهای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیامهایی که شامل محتوای توهینآمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف میشوند. از ارسال لینکهای سایتهای دیگر و ارایهی اطلاعات شخصی خودتان مثل شماره تماس، ایمیل و آیدی شبکههای اجتماعی پرهیز کنید. با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش خودداری کرده و سوالات خود را در بخش «پرسش و پاسخ» مطرح کنید. هرگونه نقد و نظر در خصوص سایت فروشگاه ما، خدمات و درخواست کالا را با ایمیل info@valatarin.net یا با شمارهی 77412343 - 021 در میان بگذارید و از نوشتن آنها در بخش نظرات خودداری کنید.